Lagi Duit Online..

Thursday, April 26, 2012

Buat Duit Dengan Nuffnang dan Google AdSense

1. Aku masih dikatakan baru la dalam Nuffnang ni. Berkenalan dengan Nuffnang sejak 2010 tapi aku belum serius lagi dengan program ini. Sebab tu aku sekali sekala meletakkan iklan lain di blog aku menyebabkan aku kehilangan Ahli Gileteri Nuffnang. Tak apa lah... itu tak penting.. biasalah masih mencuba...

2. Untuk mendapatkan maklumat saya adalah buat beberapa bacaan online agar lebih jelas dengan nuffnang ni. Memang ramai dah buat duit dengan Nuffnang termasuklah rakan blogger yang aku kenal walaupun pendapatan dia hanya RM300. Berbaloilah dengan blog dia yang ala kadar.


3. Aku banyak dengar Cik Epal dalap banyak duit dengan Nuffnang ni. Aku yakin cerita ini juga benar.  Pendapatan beliau sekitar RM 2000.00 sebulan... sungguh menakjubkan. Apapun itu rezeki dia. Selain itu Blog rakan aku (Suara Pemikir) juga terlah terbukti menjana duit dari nuffnang ni..

4. Sebenarnya sebalum ini aku telah menggunakan Gogle AdSense. Sempatla aku terima 3 cek dari Google tapi alangkah malangnya apabila akaun aku diblock kerana fraud Clicks katanya. Tu yang aku frustrated  sangat dengan Google...

5. Apapun aku akan bermula dengan Nuffnang dan harapnya akan berjaya.

No comments:

Post a Comment

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...